jak zasilać 86H156-5508B?
napięcie "stanu ustalonego" niema wielkiego znaczenia przy realnym sterowaniu
bo zależy nam bardzo na szybkiej magnetyzacji statora
aby przyspieszyć proces narastania prądu w indukcyjności faz silnika, stosuje się parę sposobów
dziś najpopularniejszym sposobem jest czoperowanie - czyli przykładanie duuużo większego napięcia (np. x25 napięcie stanu ustalonego) do fazy silnika.. i odłączenie w momencie osiągnięcia zadanej wartości prądu
zadaniem sterownika jest "stabilizowanie" prądu na określonym poziomie
jeśli silnik jest znamionowany w połączeniu równoległym na 7.8A - to na sterowniku ustawiamy 7.8A... i tyle
napięcie zasilania wpływa na kształt charakterystyki silnika i maksymalne osiągi.... oraz na ilość wydzielanego ciepła
im wyższe napięcie tym lepiej... ale od wartości tego napięcia nie zależy (wprost) prąd przepływający przez silnik, warunek ten jest ustalany niezależnie od napięcia...
sterowanie nie czoperowe... za pomocą napięcia lub rezystora ograniczającego prąd, daje zdecydowanie gorsze osiągi silnika... dużo mniejszą prędkość maksymalną...
szybkość narastania prądu w indukcyjności faz silnika jest dużo niższa